maanantai 27. lokakuuta 2008

Normaali suhde naiseen

Normaali suhde naiseen

Suhteeni naisiin on normaali,
normaaliuden tarpeesta,
olen liikkunut ja kiikkunut vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Tarkoitukseni ei lie vain,
hyväkskäyttö tuo,
mi toki on molemmin puolinen,
jos ymmärtänyt oon oikein.

Kerta toisensa jälkeen,
olen korvaani omaan supissut,
tee valintasi,
lopeta haikailu,
isket,
viet kotiin tai lepikkoon,
annat munaa kukkamekkoon,
onnen orgasmeissa pyöritte,
ja,
yhdessä pyllyilette,
alla taivaan luojan luoman sinen.

Tähtitaivas kattona,
nurmi vihreä tuoksuvana patjana,
linnunlaulut sonaattina laulaa laulua rakkauden,
hetken tuon kiiman,
jonka luonto antoi,
sukua jatkamaan jokaisen kantoi.

Välillä raskas tehtävä tuo on,
muttei toki mahdoton,
mielelläni tuupin,
naiselle annan suukin.

Onneksi ei ruuvia päässäni käännetty lie,
et kohti rauduskoivua lähentyisi rakkauteni tie.
Six laulan mä oodin,
yhtyen variksen suloiseen rääkynään,
mä hetero oon,
ja sellaisena pysyn.

Ei kommentteja: